Service en onderhoud

Technische Dienst

Het centrum voor alle reparaties en onderhoud.

Corpuls® Benelux beschikt over een goed geoutilleerde medisch instrumentele dienst. Deze dienst is verantwoordelijk voor alle onderhoud, reparaties en technisch advies van corpuls producten. In sommige situaties is er behoefte aan een vervangend apparaat, uiteraard wordt deze door Corpuls® Benelux in de juiste configuratie beschikbaar gesteld.

Uw telefoontje, melding via onze internetsite of melding via ons servicenet, is voor ons het startsein om uw verzoek snel en efficiënt af te wikkelen.     

Service op locatie

Snelle service is ons motto!

Corpuls Benelux maakt gebruik van bedrijfswagens die compleet zijn ingericht als autonome mobiele werkplaats, met als doel sneller op locatie complete reparaties en onderhoud uit te voeren. Zodoende heeft u uw apparatuur nog sneller operationeel.

De mobiele werkplaats beschikt over alle apparatuur en onderdelen die nodig zijn om reparaties en onderhoud uit te voeren en is tevens online verbonden met onze service database. Hierdoor kan de technicus vanuit de mobiele werkplaats  zeer snel op een storingsmelding reageren en zijn servicewerkzaamheden rapporteren. 

Preventief onderhoud

Voorkomen is beter dan genezen.

Het preventief onderhoud wordt in overleg met de klant afgesproken, en zal in de regel 1x per jaar uitgevoerd worden. Het onderhoud bestaat uit preventief en eventueel correctief onderhoud; een veiligheidstest conform de norm NEN-EN62353:2008, een functionaliteitcontrole en eventuele kalibraties. Daarnaast worden eventuele noodzakelijke hard- en software updates uitgevoerd. Door middel van high-end meetapparatuur en simulatoren kunnen wij van deze werkzaamheden de kwaliteit waarborgen.

De verslaglegging van de check-ups en reparaties wordt zo uitgevoerd dat de klant alle informatie krijgt om een goed dossier bij te houden. Dit past volledig in de hedendaagse kwaliteitssystemen. Alle rapporten zijn na het uitvoeren van het onderhoud direct beschikbaar via ons webportaal “servicenet”.

Corpuls® Benelux biedt de mogelijkheid te kiezen uit diverse typen onderhouds- / serviceovereenkomsten (FHI), daarmee kan de klant de meest passende overeenkomst te kiezen, tegen verantwoorde kosten.

 

 

 

Servicenet

Het online webportaal van onze technische dienst.

Via servicenet is het mogelijk servicegegevens zoals testrapporten en apparaathistorie te raadplegen, klachtmeldingen en storingmeldingen te beheren en de status van een reparatie te volgen.

Wanneer via servicenet een storing is gemeld wordt automatisch een servicetechnicus van Corpuls Benelux gealarmeerd. Via servicenet kunt u vervolgens de status van uw storingmelding en serviceorder volgen.

Webshop

Klik hier om naar onze webshop te gaan